Ấn phẩm:

A comparison of learners’ and teachers’ attitudes toward communicative language teaching at two universities in Vietnam

Xem mô tả

248

Xem & Tải

44

Nhan đề khác
Tóm tắt
This study compares Vietnamese learners’ and teachers’ attitudes towards Communicative Language Teaching (CLT) in terms of four factors: grammar instruction, error correction, group and pair work, and teachers’ role. A questionnaire was administered to 37 teachers and 88 university pre-intermediate to intermediate learners of English in Vietnam, and their responses were compared. The results show that both groups held favorable attitudes towards CLT, but that teacher participants had more positive attitudes than learner participants for all the factors, except group and pair work.
Tác giả
Khoi Mai Ngoc
Noriko Iwashita
Người hướng dẫn
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Năm xuất bản
2012
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
education , communicative language
URI
Thông tin bản quyền

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép