Ấn phẩm:

The sociology of education and digital technology: Past, present and future

Xem mô tả

4

Xem & Tải

1

Nhan đề khác
Tóm tắt
During the past 15 years of his career, John Furlong’s research and writing has focused—in part —on digital technologies and people’s everyday experiences of education. While hardly a technol-ogy expert, his work has shown an acute awareness of the significance of computers, the internet and mobile telephony in making sociological sense of education. This paper contrasts the limited visibility of such issues within the sociology of education over the past 30 years with how the present situation appears to be improving during the 2010s.
Tác giả
Neil Selwyn
Keri Facer
Người hướng dẫn
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Năm xuất bản
2014
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
sociology of education , digital technology
Bộ sưu tập
URI
Thông tin bản quyền

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép