Ấn phẩm:

Drama Based Social Emotional Learning

Xem mô tả

8

Xem & Tải

2

Nhan đề khác
Tóm tắt
This experimental study evaluates effectiveness of drama on social emotional learning. Social-Emotional Skills Perception Scale was applied to 255 elementary fourth grades. The students who got average and below average social emotional score were selected for experimental and control group. Those groups are equal in participant (42 each) and have approximately similar means in the study.
Tác giả
Hakan Usakli
Người hướng dẫn
Nơi xuất bản
Nhà xuất bản
Năm xuất bản
2018-04-19
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
social emotional learning , elementary school student , drama
Bộ sưu tập
URI
Thông tin bản quyền

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép